środa, 24 stycznia 2018

Podaj dalej - prezent

Sporo czasu zajęło mi przygotowanie prezentów na "podaj dalej", które na swoim blogu ogłosiłam 21 stycznia zeszłego roku. Prezenty dotarły już do nowych właścicielek, do Marioli z Haft i Patchwork 15 stycznia 2018 r. i do Marii  z miryam83 17 stycznia, tak że udało mi sie tak zwanym psim swędem zmieścić w terminie 1 roku, ufff.....
Skoro paczki już dotarły, mogę pokazać co zrobiłam dla dziewczyn. 
Głównym prezentem była zawieszka wyhaftowana ściegiem nawijanym i tylko ją tu pokaże bo to był gwoźdź programu, a reszta to tylko dodatki.  


 I tył:

Obie były niemal identyczne, różniły się tylko tyłem.
Poza tą zawieszką, wysłałam dziewczynom zawieszki w kształcie serduszka ozdobione metodą decupagu na materiale, podobne do tych. Poza zawieszkami był jeszcze mały zestaw do haftu, baza do kartki w komplecie z kopertą, kilka zawieszek, kolorowe klipsiki i koraliki toho.

41 komentarzy:

  1. Jejuniu, Beatko, ta zawieszka jest cudowna!
    Pięknie wykonana, wymuskana, elegancka, po prostu poezja :-)
    Zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuje Iwonko, miód na moje serce. Tak mi się spodobały, że postanowiła zrobić też taką dla siebie. Prezentowała się super wisząc na kluczyku przy komodzie ;)

      Usuń
  2. Przepiękna zawieszka!
    Bardzo mi się podoba ten rodzaj haftu :)
    Taki prezent nie może się nie podobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Haniu. Zauroczył mnie ten haft ostatnio bardzo. Moje próby to pikuś. Moją Guru jest Claudia z bloga "Lavanda e Lilla. Zajrzyj do niej polecam :)

      Usuń
  3. Piękna zawieszka😊🌸 A ten rodzaj haftu jest taki subtelny, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu. Ja też podziwiam np. tu: http://www.lavandaelilla.com/ - polecam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam haft owijkowy. Cudowna zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem jednym ze szczęśliwców i z takim haftem mam od Ciebie lustereczko :) Beatko, zawieszka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewciu. Mam nadzieję, że tak samo podoba się dziewczynom.

      Usuń
  6. Beatko, ta zawieszka to mistrzostwo świata! Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć ja bym tam jeszcze to i owo poprawiła ;)

      Usuń
  7. Matulu, jakie to piękne! A teraz milknę i się tylko zachwycam... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, to jest prześliczne. Jakoś nigdy, mimo kilku prób, nie udało mi się nauczyć tego nawijanego ściegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tereniu. Ja się nauczyłam z filmikiem na youtube, ale też muszę jeszcze trochę poćwiczyć.

      Usuń
  9. Wwzór, rodzaj haftu, kolory , tło, wszystko perfekcyjnie dobrane.
    Uważam, że wszelakie kwiaty tym sposobem haftowane wychodzą absolutnie przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja też mam wrażenie, że najważniejszym zadaniem w tym hafcie to dobór kolorów, reszta robi się sama ;)

      Usuń
  10. hmmmmm..muszę kiedyś spróbować:)) to taki piękny haft-śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna a ten hafcik wygląda bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ prześliczna praca. Majstersztyk!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za sliczna zawieszka I cudna paczuszke. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna, wykonana z ogromną dbałością o detale zawieszka i świetną akcja :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne, delikatne i perfekcyjnie wykonane. Dziewczyny to szczęściary:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna zawieszka! Pięknie, perfekcyjnie wykonana!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawieszka to mistrzostwo świata ! Nie mogę oderwać od niej oczu :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękność! Zapraszam do mnie na Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna zawieszka! Wysmakowany i pięknie wykonany drobiazg :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń