poniedziałek, 5 grudnia 2016

Chwale się

Na samym początku chciałabym podziękować Joasi z bloga "Mglisty Sen" za niesamowity prezent, można by rzec mikołajkowy.
Pewnie niektóre z blogerek, które tu do mnie zaglądają, pamiętają jak jakiś niecały miesiąc temu Joasia z Mglistego Snu ogłosiła, że odda swój aparat cyfrowy osobie, która chciałaby go przygarnąć i cieszyć się z robienia nim pięknych zdjęć. 
Odzew od chętnych był bardzo duży i Joasia mając kłopot z wyborem uznała, że najsprawiedliwiej będzie kiedy aparat trafi do pierwszej osoby, która do niej w tej sprawie napisała. Tak się złożyło, że zajrzałam na bloga Joasi zaraz po tym jak napisała ten post i to mój komentarz był pierwszy. 
I tak właśnie od dzisiaj jestem szczęśliwą posiadaczką własnego Panasonica Lumix DMC-FZ8!!!
Jakby tego jeszcze było mało, Joasia specjalnie zakupiła do niego nową baterię. Co wy na to? Niesamowita dziewczyna ta Joasia, prawda :)

Tu jeszcze w etui i w paczce w której przyszedł:
 

A tu już w całej swojej krasie:


Joasiu, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za taki miły gest. Spełniłaś moje marzenie, którego w najbliższym czasie nie miałabym szans sama zrealizować.  Dzięki, dzięki, dzięki!  :D

25 komentarzy:

  1. Gratuluję i baw się dobrze z nową zabawką:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, już wczoraj miałam ogromną radochę, jak go odpakowywałam :)

      Usuń
  2. Gratuluję :) sama ostatnio sprawiłam sobie aparat, więc wiem jaka to radość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogromna, to prawda. Już się nie mogę doczekać weekendu. Polecę z nim na klif, aby tylko pogoda dopisała :)

      Usuń
  3. Gratuluję, Beatko :)
    Niech Ci dobrze służy i robi piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i mam nadzieje niedługo się nimi już pochwalić :)

      Usuń
  4. Beatko Wielkie gratulacje!! Joasia rzeczywiście jest niesamowita. Jestem przekonana, że zrobisz z niego wspaniały użytek:-)) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda Joasia jest niesamowita. Kombinuję jakiś "rękoczyn" dla niej w rewanżu i mam nadzieję, że się choć trochę spodoba.

      Usuń
  5. Carissima, credo di aver capito che ora hai una macchina fotografica nuova!!! Sarà bellissimo vedere le tue fotografie. Grazie di esserci
    Un abbraccio
    Gio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promesso, che mi provo, ma sicuramente non riesco a conseguire il tuo livello. Sei brvissima il tue foto sono meravigliosi :)
      abbracci

      Usuń
  6. Fiu fiu, od dziś Twój mikołaj ma na imię Joasia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I za to min. tak lubię ten nasz blogowy świat. Wspomnij tylko, że czegoś Ci brak, a zaraz jakaś dobra dusza się znajdzie;-) To czekamy na profesjonalną sesję zdjęciową;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, można spotkać się tu z ogromem życzliwości, jakiej nie spotyka się na co dzień w tzw. realu. Co do sesji, to postaram się, byle tylko pogoda w weekend dopisała :)

      Usuń
  8. Prezent od najprawdziwszego Mikołaja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze powiedzieć Joasi, że została jednogłośnie okrzyknięta Mikołajem ;)

      Usuń
  9. veramente un regalo meraviglioso

    OdpowiedzUsuń
  10. To Mikołaj z wielkim rozmachem a prezent faktycznie z najwyższej półki :)
    Bardzo zazdroszczę i ciepło pozdrawiam życząc pięknych zdjęć oczywiście:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny prezent Beatko! czekam na pierwsze zdjęcia :) a tymczasem proszę prześlij mi swój adres do wysyłki bo wygrałaś upominek w mojej zabawie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuje :)Ale gapa ze mnie, a byłam i siebie nie zauważyłam :0

      Usuń
  12. Wow, gratuluję! Ja bardzo długo czekałam na moment aż będę miała wystarczająco dużo pieniędzy, by kupić swój :)
    Teraz rób piękne zdjęcia :*
    Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń