sobota, 21 stycznia 2017

"Podaj dalej"

W dniu wczorajszym otrzymałam przesyłkę od Hani z Rękodzieło Hanulka z cudownymi prezentami w ramach zabawy "podaj dalej". A oto jakimi przyjemnościami obdarowała mnie Hania:
Czyli, dwie aromatyczne herbatki, pyszna czekolada (wiem bo już jej nie ma),  :( 
metaliczna mulinka w przepięknym kolorze ni to zieleń ni turkus w sam raz jak dla miłośniczki morza (czytaj dla mnie), mały zestaw do wyhaftowania sobie babeczki (jak wyhaftuje będę się chwalić, a jakże) i najważniejsze, własnoręcznie zrobione przez Hanię. Prześlicznej urody bransoletka i karteczka z monogramem :)
Bransoletka nie dość, że jest różowa to jeszcze ma mnóstwo zawieszek, które cały czas się dyndają i podzwaniają. 
W teraz o karteczce. Wszystkie znacie przepięknej urody karteczki Haniu autorstwa, ale gwarantuję wam, że na żywo, to jest dopiero cudo! Moje zdjęcia na pewno nie oddają jej całej urody. Jest... fantastyczna. Ogromnie się cieszę, że jestem jedną z szczęściar, które są w posiadaniu takiej karteczki, ogromnie :D
Haniu dziękuję Ci pięknie za te cudowne prezenty i tą chwile ogromnej frajdy przy ich odpakowywaniu.
 

No a teraz do obowiązków. Teraz pora abym ja ogłosiła u siebie zabawę. 
A więc uroczyście ogłaszam, że zabawa  PODAJ DALEJ  rozpoczęta :)

Zasady:
1. W zabawie udział mogą wziąć tylko aktywni blogerzy zajmujący się rękodziełem.
2. Dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć udziału w zabawie, otrzymają ode mnie prezent w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
3. Po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić "podaj dalej" na swoim blogu i w ciągu 12 miesięcy obdarować kolejne dwie osoby.

Chętnych serdecznie zapraszam  :)

Po wyrażeniu chęci udziału w zabawię proszę o kontakt na maila - beafactura@gmail.com

29 komentarzy:

  1. Bellissimi i doni che hai ricevuto con questo scambio.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, śliczności dostałaś!
    Ja się na razie nie zapisuję, bo jeszcze paczuszek do Dziewczyn nie wysłałam.
    Miłej niedzieli życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, śliczności. Wzajemnie, miłej niedzieli :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście ten monogram przyciąga uwagę swoją uroda :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne upominki dostałaś :)
    Życzę miłego całego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że przesyłka dotarła cało i bezpiecznie :)
    Niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Cudna karteczka i bransoletka. Obecnie mam dużo wolnego czasu, więc bardzo chętnie zgłaszam się do zabawy "podaj dalej". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Chetnie zglaszam sie do zabawy. Lubie obdarowywwac innych;- Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny podarunek dostałaś. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. KArtka jest przepiękna, ma Hania talent:)pozzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie zostałaś obdarowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielka frajda odpakowywać taką paczuszkę :)

      Usuń
  11. Takie prezenty zawsze są miłe, a karteczka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń