piątek, 24 marca 2017

Jajeczko gotowe!

Skończyłam. Wprawdzie nie było tego znowu aż tak dużo do końca, ale jakoś ostatnio coraz trudniej wygospodarować mi czas na moje hobby :( Dlatego, tym bardziej cieszę się, że udało mi się je skończyć i nawet oprawić. I teraz tak się prezentuje: 
Rama w którą je oprawiłam, to był największy kicz jaki w swoim życiu widziałam na własne oczy. Ktoś okleił starą, czarno-złotą, profilowaną ramę różnymi, nie wiadomo czym usztywnionymi koronkami, pomalowanymi na złoty kolor. To był koszmar, uwierzcie mi. Jedynie ze względu na ogrom pracy jaką ktoś w nią włożył, żal mi było jej wyrzucić i podjęłam próbę jej uratowania, malując całość na biało. Nadal jest to kicz, ale do dekoracji świątecznych, wydaje mi się, może być. Co o niej teraz myślicie?

Tu w towarzystwie motylka:

 I jeszcze zbliżenie:
O danych technicznych za dużo nie mogę powiedzieć:
kanwa na tyle "duża", że musiałam wyszywać trzema nitkami muliny, 
mulina DMC, wzór z Anny marzec 1998 (3)
PS.
Bardzo dziękuję wszystkim, za odwiedziny i komentarze.
Może uda mi się przed świętami zrobić kilka karteczek, to wpadnę się pochwalić. 
Pozdrawiam zaglądających :)

41 komentarzy:

  1. Jajo wyszło rewelacyjnie!
    A co do ramki to masz rację, to kicz. Ale każdy kicz znajdzie swoje zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie zrobiłam tej ramce zdjęcia przed pobieleniem, to dopiero był kicz ;)
      Bardzo dziękuje za odwiedziny i miłe słowo :D

      Usuń
  2. Slicznie Ci wyszlo to jajeczko. Ramka pasuje jak ulal do tego haftu:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podoba mój UFO-k. Też uważam, że ramka pasuje. Moim zdaniem ozdoby świąteczne mogą trącić nieco kiczem ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pięknie wyszło, bardzo mi się podoba. Rama wygląda ciekawie i moim zdaniem nadaje charakteru całości. Natomiast motylka usunęłabym, przyda się gdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki siostra :) A motylek odleciał, przysiadł tylko na chwilę tak do zdjęcia :)
      buziak

      Usuń
  4. Wiesz co, powiem Ci, że mi się to podoba. Całość pięknie współgra ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudnej urody haft ! Piękna ozdoba świąteczna, ale mnie ramka nie przypadła do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. To jajo urzekło mnie już 19 lat temu. Właśnie ze względu na nie zakupiłam ten nr Anny i do dziś mi się podoba.

      Usuń
  6. Hafcik piękny, znam go bo sama też go wyhaftowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny, to prawda. To jest już nas trzy ;) moja siostra też go popełniła.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ramka dobrana idealnie do haftu! Wzorek znam, był jednym z pierwszych, jakie znalazłam kiedyś w Internecie :-) Jakie bogactwo kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowo :) Takie wiosenne bogactwo kolorów - tulipanki, niezapominajki, bratki - uwielbiam wiosnę :D

      Usuń
  8. Świetny obrazek, haft jest przepiękny i ładnie wygląda w tej ramce:-)Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Pomyślałam, że to będzie taka moja wymienna ramka do dekoracji świątecznych - w tych, dopuszczam kicz po całości ;)

      Usuń
  9. Prześliczny hafcik w kapitalne oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny haft, bardzo wiosenny, a ramka nadała całości elegancji. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również i dziękuje za miłe słowo pod adresem mojej pracy :)

      Usuń
  11. Ta ramka sprawia, że jest jeszcze piękniejsze! Cudny haft i oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramka uratowana i nawet pasuje idealnie :) W tym roku strajkuję. Nie robię nowych dekoracji i nie wysyłam świątecznych kartek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu takie "postrajkowanie" każdemu się należy ;)
      pozdrawiam z zamglonej Gdyni

      Usuń
  13. Może z bliska widać niedoskonałości ramy, ale mnie się całość bardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję :) Malowałam ramę pędzlem, ale teraz kiedy widzę, że ni muszę ja wyrzucać, zainwestuję w spray ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne jajko. Ramka do niego pasuje. Szkoda że nie zrobiłaś zdjęcia przed malowaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Też żałuje, ale uwierz mi na słowo - była straszna! ;)

      Usuń
  16. Napisz do mnie na maila , bo nie wiem jak się z Tobą skontaktować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja od razu zwróciłam uwagę na tę ramkę. Wydała mi się taka oryginalna i ciekawa. Przede wszystkim zastanawiałam się z czego jest wykonana. Pewnie w złocie nie byłaby tak ładna ale w obecnej "szacie" bardzo mi się podoba i uważam, że do jaja pasuje. Jajo ślicznie się prezentuje w takiej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramka została wyklejona różnymi koronkami w jakiś tajemny sposób usztywnionych w kolorze czarno złotym. Wyglądała jakby była wykonana ze starej podwiązki, jeszcze starszej kokoty ;)
      Też mi się wydaje, że razem z jajem całkiem nieźle wyglądają.
      Dziękuje za odwiedziny :)

      Usuń
  18. Taką ramkę widzę pierwszy raz, i bardzo pasuje do tej pięknej pisanki, wyszło super i nobliwie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna, elegancka praca...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w zeszłym roku haftowałam to jajo:)miałam wzór z pinterest nie dość dokładny:)dało mi w kość ,że tak powiem,ale efekt końcowy wart był wysiłku:)))
    Twoje jajo wyszło ślicznie:)a ramka wpasowała się idealnie w klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne jajeczko! Wspaniały hafcik. Nie potrafię wyobrazić sobie tej ramki w złotym kolorze ale w bieli wygląda pięknie, fakt, że jest bardzo ozdobna ale bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń