poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Zapowiedź ;)

Bardzo mnie korciło żeby zapisać się na mini sal BB u Chagi, ale po pierwsze nie miałabym komu podarować tego haftu, po drugie ostatnio ciągle mam problemy z uciekającym czasem i pewnie odpadłabym z zabawy przez niedotrzymanie terminów. A po trzecie postanowiłam, że zrobię wszystko, żeby w tym roku wyhaftować dla siebie przynajmniej dwa z wymarzonych już od dawna wzorów. I właśnie rozpoczęłam pierwszy z nich :)  

Tadam:

Ktoś może zgadnie, co to?

Okazało się, że miałam wszystkie muliny i nie musiałam dokupić ani jednej. Przez lata haftowania nazbierały mi się niezłe zapasy :)

Pozdrawiam zaglądających tu do mnie i dziękuję za wszystkie komentarze i życzenia świąteczne :)

53 komentarze:

  1. Jean-Baptiste Monge "Pomme" :-)
    Piękny wzór, będę kibicować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. A ja myślałam, że taka tajemnicza będę ;)

      Usuń
  2. Oj na pewno będzie pięknie! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zycze milego haftowania i szybkiego ukonczenia haftu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, postaram się żeby przed latem skończyć bo potem plaża będzie kusić ;)

      Usuń
  4. Nimue "Apple cider" :)
    Uwielbiam te wzory, więc na pewno będę śledzić Twoje postępy nad haftem :) Ma przepiękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze ogromnie mi się podobały wzory Nimue i bardzo trudno było mi się zdecydować, który ma być pierwszy. Padło na Apple, chyba ze względu na naparstek ;)

      Usuń
  5. Na pewno będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny haft się zapowiiada soczyście jesienne kolory:)
    wspaniały wybór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż nie mogę się doczekać ubierania go w ramkę ;)

      Usuń
  7. Piękna kolorystyka. Trzymam kciuki! Aż nabieram ochoty na krzyżykowanie... Wesołego po świętach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu :) Wykrzyżykuj coś koniecznie, wykrzyzykuj ;)

      Usuń
  8. Wzór z Nimue :) Tez w moich planach jest wyszyć coś z tych pięknych wzorów :) Miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pierwszy Nimue :) Już bym chciała go oprawiać :)

      Usuń
  9. Widzę, że nie ja jedna się domyśliłam co to za wzór :) Świetny wybór i piękny zdjęciowy początek. Ciekawa jestem jak będzie Ci się go wyszywało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komplemencik. Postaram się żeby zdjęcia gotowej już pracy były jeszcze ładniejsze ;)

      Usuń
  10. Jak zobaczyłam kolory to pomyślałam o Nimue:-)) Powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Nimue ma wiele obrazków w tych kolorach i wiele z nich chciałabym mieć.
      Dobra koniec gadania biorę się za krzyżykowanie :)

      Usuń
  11. Fajne kolorki. Też się skusiłam na jeden wzór Nimue, teraz tylko jeszcze wybrać materiał, nici i do szycia;-)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadywać już nie trzeba, ale za to dołączam do kibicujących.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Podziwiałam też Twoje Nimue - Des Crepes, też jest cudny. Może jeszcze kiedyś do kompletu popełnię i "naleśniki".

      Usuń
  13. Ten wzór podoba mi się ogromnie! Może kiedyś... :-)
    Powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi na zadane pytanie są na fotce, kawałek tytułu schematu, kolory nici, charakterystyczna kartka ze schematem. Przyjemnego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że to będzie aż tak oczywiste ;)

      Usuń
  15. Uwielbiam schematy Nimue...czekam i kibicuję oczywiście:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusiły mnie już od dawna i nareszcie zdecydowałam się na jeden. Mam bardzo mało wolnego czasu więc pewnie to trochę potrwa, ale i tak ogromnie się cieszę.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Powodzenia w haftowaniu :) miałam podobne obawy przed zapisaniem się do salu u Chagi, ale stwierdziłam że to może być dobra motywacja ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kibicuję wszystkim uczestniczkom salu, bo wzór jest na prawdę cudny.

      Usuń
  17. Piękny projekt, wypada tylko życzyć Ci przyjemnego haftowania i jak najmniej pomyłek! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. No to Bea kibicuję mocno! Te zbóje kradnące jabłka są obłędne :) Mam je również w swoim dorobku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Widziałam ten wzór u Ciebie i bardzo mi się podobał sposób oprawy. Coś wolno mi idzie, opuściła mnie wena i do oprawy u mnie jeszcze daleko, daleko...

      Usuń
  19. Powodzenia! Bardzo podoba mi się kolorystyka... :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ho guardato il tuo blog, sei molto brava!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten wzór to również jeden z moich planów hafciarskich, z przyjemnością będę podglądać jak powstaje u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie mi jak po grudach :(
      Wszędzie dookoła same przeszkadzajki ;)

      Usuń
  22. Kibicuje! Też mam ten wzorek na mojej liście hafciarskiej;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapowiada się super. Stawiam na Nimue, bo ostatnio haftowałam w podobnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia! Będzie dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. A gdzie Ty znikła z bloga? Chcesz do naszego paktu blogowej krwi z Agea Happiness dołączyć. Umówiłyśmy się na jeden post w tygodniu. Publikujemy w środę. Jak się wyłamiesz to Cię dojedziemy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ha... ha... wracam, wracam. Wakacje się skończyły i żarty też! Lada moment coś pokaże :)

      Usuń