czwartek, 30 listopada 2017

Lustereczko, lustereczko...


Chciałam pokazać coś, co zrobiłam już jakiś czas temu z przeznaczeniem na prezent. Ozdobiłam lusterko haftem nawijanym, przymocowałam go do lusterka taśmą dwustronną, ozdobiłam własnoręcznie zrobioną zawieszką i schowałam, coby czekało cierpliwie na okazję. 
I okazja nadeszła - urodziny Ewy z Biblioteki haftu. Teraz kiedy prezent jest już u Ewy mogę się pochwalić ;)

PS. 
Skończyłam moje "Apple" z kolekcji NIMUE, już ponad tydzień temu, ale niestety nie mogę sobie poradzić z backstitchami :/ Nic nie widzę na diagramie. Spróbuje jeszcze w weekend w dzień, może przy dziennym świetle pójdzie mi lepiej. Trzymajcie kciuki. 

32 komentarze:

  1. Lusterko jest przepiękne Beatko! Istne arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :) Zakochałam się w hafcie nawijanym i teraz najchętniej wszystko bym nim ozdabiała.

      Usuń
  2. Beatko, bardzo dziękuję za tak piękny prezent! Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, bardzo się cieszę, że Ci się podoba, miałam taką nadzieję :)
      Serdeczności

      Usuń
  3. Prześliczny upominek! :)
    Co do konkurów w jabłuszku, poniżej podsyłam link do pliku pdf, na którym jest ten wzór bardzo wyraźny. Może to Ci pomoże :)
    https://m.vk.com/doc298571420_454749960?hash=84e5371785dd18fd81&dl=4c7c2bb8324c9ac927

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga, na Ciebie zawsze można liczyć!
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    2. Dopiero teraz zajrzałam pod ten link RE-WE-LA-CJA!!!
      Aguś, nie wiem jak Ci dziękować. Wszystko super widać. Kolorowe konturki to jest to czego brakowało w zakupionym diagramie.
      Dam rade, dam rade, dam rade tralala... :D

      Usuń
    3. Ha! No to bardzo bardzo się cieszę i wypatruję finału tych cudnych skrzatów:)

      Usuń
  4. Wspaniałe i zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny prezent zazdroszcze talentu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Polecam spróbować haftu nawijanego jest prosty a bardzo efektowny.

      Usuń
  6. Przepiękny haft i wspaniale ozdabia to lusterko. Ogladam i się zachwycam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hafcik, pasuje idealnie do lustereczka wygląda jak z dawnej epoki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, romantycznie, kobieco... Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cacuszko z pięknym hafcikiem owijkowym :-) Taki gadżet w torebce to skarb :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękności zrobiłąś Ewie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękny kobiecy bibelocik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Violu, że ci się podoba, dziękuję :)

      Usuń
  12. Piękny haft. Wcale się nie dziwię Twojej chęci do tworzenia w tej technice,bo obrazki wychodzą cudne. Ja się męczę z french kontami w swojej pracy. Technikę prucia opanowałam już dogłębnie i teraz już pójdzie z górki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z french kontami też mam pod górkę. Wydrukowała sobie instrukcję i za każdym razem kiedy je chce wyszywać posiłkuję się nią. Karteczka wygląda już jak ścierka do podłogi po zimie u pani woźnej ;)

      Usuń
  13. Ludzie jakie one piekne:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności, jakie piękne...... oj chciałabym, chciała ;)...... boskie

    OdpowiedzUsuń