niedziela, 4 marca 2018

Skrzaty z Nimue

Obiecałam, że pokarzę moje  skrzaty "Pomme" już po oprawieniu. Wybrałam dla nich prostą ramę  szerokości 4 cm w kolorze venge. Obrazek ma razem z ramą 31 x 51 cm. Przymierzałam różne, ale mi osobiście najbardziej podobał się właśnie w tej ramie, jej kolor jest prawie taki jak kubraczki krasnali ;)
Zdjęcia w tym samym plenerze co za pierwszym razem, czyli na Kamiennej Górze.  



A tu już zbliżenia w świetle zachodzącego słońca: 





Wybaczcie, że tyle tych zdjęć, ale ogromnie lubię ten haft, chciałam go wyszyć już od dawna i teraz nie mogę się nim nacieszyć :)

25 komentarzy:

  1. Oprawa mistrzowska! Idealnie pasuje do tego haftu. Zdjęć mogłoby być jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś. Obiekt tak wdzięczny do fotografowania, że pstrykałam i pstrykałam ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Jak dla mnie wzory Nimue są piękne wszystkie bez wyjątku :)

      Usuń
  3. Beatko, rewelacyjnie oprawiłaś swoje skrzaty - ta rama dodała haftowi charakteru :-)
    I śliczne fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iwonko. W planach było zupełnie co innego, ale kiedy u ramiarza zaczęłam przymierzać ramki i passeportu, to w momencie kiedy przyłożyłam tą, oboje jednocześnie zakrzyknęliśmy: ta! I tak zostało :)

      Usuń
  4. Oj cudowne są :) Nie dziwię się, że tak się nimi chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne. Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości ;)

      Usuń
  5. Cudowny haft :))A oprawa wydobyła z niego cały urok skrzatów !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt! Prosta rama dodaje elegancji i nie odciąga uwagi od tego, co najważniejsze:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft, nie dziwie się że nie możesz się nim nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To moje hafciarskie marzenie, ale na razie mogę tylko powzdychać... No i podziwiać u Ciebie! Ślicznie mu w tej oprawie i sesja piękna :-)
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia pięknego obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyboru ramy, w niej haft wygląda zjawiskowo. A i sesja przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna praca, elegancko wyeksponowana! Wzorki Nimue zawsze mnie zachwycają. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jakie cudo. Rewelacja. Ramka idealnie dobrana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czadowe :) piękne ...i zdjęcia i praca.

    OdpowiedzUsuń
  14. meraviglioso questo ricamo

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny haft! Też kiedyś będę miała go wyszytego;) Póki co podziwiam, zazdraszczam i zachwycam sie pięknymi zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń